Kluk to je cesta

04.04.2014 07:23

Každý kluk, muž nebo chlap je cesta. Já jsem cesta všeobecná. To znamená v tuto chvíly. Preferuji hvězdná nebesa. Ano, jsem cesta na planetu Mars. Modlím se za cestu a hladké (dobré) přistání na planetě Marsu. A to není zatím vše. Chtěl bych se obklopit odborníky kteří si chtějí alespoň povídat o hvězdném nebi. Jedno přísloví říká: "hvězdné nebe nad hlavou a mravní zákon ve mne". Moje cesta začíná duševním plánem a končí přistáním na planetě Mars. Co budeme na Marsu dělat? Mám takové tušení, že stavět základnu a pěstovat zeleninu. Jen mám takové tušení, aby se nám to nevymklo z rukou. Abychom nevytvořily něco jako vetřelce. To bych opravdu nechtěl. Jinak všeobecný výzkum marsu pokračuje. Jak je vydět na některých stránkách internetu. Přistání na marsu musí být dobře připraveno. Nic se nesmí nechat náhodě. Modleme se, abychom na této cestě třeba ... . Je třeba zamést před vlastním prahem než se pustíme do větších projektů. Nehledě na smetí na oběžných drahách kolem země. Chtělo by to nějaký vysavač který by to ošetřil.