Tak jsme Vás oslavily modlitbou

07.08.2014 10:47

Dnes bylo na mši asi deset věřících. Je čtvrtek ráno a to bývá malá návštěvnost. Většinou je každý den se za koho modlit. Ať jsou to svátky svatých, nebo mše za konkrétní úmysl. Je třeba si uvědomit, že Bůh nás živý svými svátostmi. Bylo o eucharistii napsáno mnoho knih, ale chleba je chleba. Farní zahrada je udržovaná, rostou zde květiny které pan farář zasadil a také zde je malý záhonek ve kterém pěstuje zeleninu. Všiml jsem si že mu rostou okurky. Minulý rok byly i rajčata. Modlím se za Vás za všechny, kteří čtete mé stránky. Je to pro mne veliká čest. Také se již těším na vánoce, a to je teprve srpen. Tedy do vánoc zbívají cca 4 měsíce. Dnes je hezké počasí. Svítí sluníčko a je hřejivé teplo. Musím pamatovat na dárky. To je vždy radosti, někomu nějaký nadělit. Nedávno jsem dostal nový růženec, tak jsem se s radostí pomodlil 4 růžence a ještě jsem k radosti tvé Bože přidal korunku božího milosrdenství. Vařím kafe jako obvykle. Tak dvě, někdy tři kávy denně. Je třeba konat a dělat o něco více a za ony zásluhy ona káva. Jakou mám rád květinu? Mam rád ovocné keře, třeba rybíz. Květiny hodnotím podle toho jak voní. Také podle vzhledu. To je vždy krása když je vyzdobený kostel květinami.