A svátky velikonoční jsou za námi

02.04.2013 09:47

Ani to nevypadá že by bylo jaro. Za okny sníh a zima. Teplota vzduchu se pohybuje kolem 0°C. Včera jsem vyhodoval několik vajec a čokoládových zajíčků. Byly velikonoce. Včera vyvrcholily oslavy a pomalu se nám blíží prázdniny. Kam na dovolenou? Zůstanu doma. Proč? Udělám si doma Hawaii. Budu jíst spát a chodit se koupat. Říkám čeká mne báječná dovolená. Nač bych mněl někam cestovat když psychicky si můžu lebedit i doma? Je to tak. Když jsem koukal na ceny zájezdů, tak nic moc. Byl jsem v Dánsku ve městě Aabenraa. Také jsem navštívil Jugoslávii. Cestoval jsem autobusem. I v pěšky v německu jsem byl. Dal jsem si pivo a šel jsem domů. Nebo v jiné verzi, o něco dříve jsem byl v německu na kole. Ujel jsem asi 120 Km a vrátil jsem se domů. To byla jízda. Bylo léto, krásně teplo tak proč ne? Pěšky do německa? Z Horního Jiřetína do kopce je to do německa asi 12 Km. Od zastávky v Záluží asi 20 Km do sousedního města Olbernhau. I tak se v malém dá uskutečňovat zahraniční obchod. Výuka německého jazyka je cenově snížena na minimum. Je to krásná procházka lesem. Lesem teče horský potůček s pitnou vodou, lesy jsou svěží. Ideální procházka, zvu každého na tuto tůru. Kromě svačiny je třeba si zbalit i slovníček česko - německý / německo - český.